Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

σανδάλια-νέα σχέδια!

...καθισμένη στο κρεβάτι μου μ'ένα ποτήρι γάλα και πασαλειμμένη με αμυγδαλέλαιο,λίγο πριν κοιμηθώ.Κάπως έτσι κάνω τη σημερινή ανάρτηση.
Μπορεί με τα καλλυντικά να μην έχω καλές σχέσεις μα τελευταία έχω βρει έναν φίλο,σύμμαχο θα έλεγα καλύτερα που απ'ότι φαίνεται κι απ'ότι ακούω έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες.Εννοώ το αμυγδαλέλαιο,το οποίο έχει μικρό κόστος,μπορεί κάποιος να το προμηθευτεί εύκολα και χωρίς κόπο αναζωογονεί την επιδερμίδα φροντίζοντας την.Θα αναρωτιέστε τι μ'έπιασε βραδιάτικα και κάνω λόγο για το αμυγδαλέλαιο,κι άλλα παρόμοια μα είναι που στα 30 μου γνωρίζω σιγά-σιγά τα φυσικά καλλυντικά και είμαι ενθουσιασμένη.
Μια ανάσα πριν τον Μάιο,και παρόλο που ο καιρός δεν λέει να στρώσει ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τα φετινά σανδάλια.Κάθε χρόνο και καλύτερα νομίζω!Πιστεύω!


Αγαπάμε τα χρώματα και φροντίζουμε να το αποδεικνύουμε σε καθετί που φτιάχνουμε.Το παραπάνω ζευγάρι με ύφασμα φλόραλ και λεπτομέρεια δαντέλας αναζητά ήδη κάτοχο.Και κάτι μου λέει ότι το φετινό καλοκαίρι θα είναι τόσο όμορφο!


Ένα σωρό υλικά σκορπισμένα στο τραπέζι...Πέτρες,μεταλλικά,πέρλες και πολλά πολλά ακόμη,για όλα τα γούστα και τις διαθέσεις.Πυρετός προετοιμασιών!
Άλλη μια βδομάδα φτάνει στο τέλος της και το Σαββατοκύριακο που πλησιάζει είναι απαιτητικό!
Να έχετε ένα όμορφο βράδυ,ένα ακόμη πιο όμορφο Σαββατοκύριακο!Σας φιλώ!

6 σχόλια:

  1. έτσι έτσι...να μυρίσει λίγο καλοκάιρι βρε παιδί μου!!! Πανέμορφα τα σανδάλια!! όσο για το αμυγδαλέλαιο...σύμπτωση???? Κι εγώ χθές πασαλείφτηκα με αμυγδαλέλαιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα!χα!μάλλον κι εσύ αγαπάς το αμυγδαλέλαιο...Ευχαριστώ για το σχόλιο σου.Καλό Σαββατοκύριακο!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη Βαλεντίνα μου!
    Αμυγδαλέλαιο ε; Και πού το βρίσκουμε αυτό; Στα καταστήματα με υγιεινά προϊόντα; Το θέλω!!
    Τα σανδάλια σου είναι απλά υπέροχα. Πολύ μου άρεσαν.!!!
    Μας έφερες το καλοκαίρι με την ανάρτησή σου αυτή, καλή μου ηλ. φίλη!!!
    Πολλά πολλά φιλιά σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή, Βαλεντίνα!!! Αχ, επιτέλους να 'λθει το καλοκαιράκι!!!!
    Καλή εβδομάδα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή