Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

...και φιόγκος και πουά!

...κι εκεί που παίρνω φόρα,βάζω τις αναρτήσεις μου σε τάξη κι έχω επαφή με τα δρώμενα γίνεται κάτι και δηλώνω εξαφάνιση.
Είμαι κουρασμένη,σχεδόν ξεθεωμένη.Η μέρα μου ξεκινά στις έξι το πρωί και τελειώνει αργά το βράδυ.Τρέξιμο και άγχος με κατακλύζουν,γκρίνιες,ανησυχίες...Και το μόνο που σκέφτομαι είναι οι καλοκαιρινές διακοπές.Παρόλο που δεν έχω ακόμη προγραμματίσει,παρόλο που πιθανόν και να μην πάω.Άλλωστε ο άνθρωπος με μια ελπίδα ζει.
Καλοκαίριασε...Σορτς,μαγιό,καφτάνια έχουν τη τιμητική τους.Το ίδιο φυσικά και οι παντόφλες,τα σανδάλια...
Σήμερα έχω να σας δείξω ένα ζευγάρι ...


Παντού και πάντα ταιριάζει ένας φιόγκος...Κι εγώ τους αγαπώ...
Άλλη μια μέρα και φτάνει το Σαββατοκύριακο κι έχω τόσο ανάγκη!Εύχομαι να το περάσετε όπως επιθυμείτε...Να είστε καλά.Σας φιλώ!

6 σχόλια:

  1. Το κείμενο σου, είναι πάνω κάτω σαν να το έγραψα εγώ...δηλαδή είμαι στην ακριβώς ίδια φάση ..όμως όταν λείπω μου λείπετε πολύ!!!!!
    Αφού έχεις και το χρόνο να σκαρφίζεσαι και να κατασκευάζεις ομορφιές, πάλι καλά!Υπέροχες οι σαγινάρες..πάω να βάλω φιόγκους στις δικές μου!..έτσι να τις βλέπω και να σε θυμάμαι και να χαμογελάω..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλλον είναι η εποχή που η συσσωρευμένη κούραση, η ενταση και το άγχος μας "κάθονται" καθημερινά στο στομάχι ενώ η πλανεύτρα θάλασσα μας κλείνει πονηρά το μάτι και μας καλεί! Συνέχισε όσο μπορείς τις κατασκευές σου κάνε ότι μπορείς και όσο μπορείς καλοκαιρινό, έτσι για να μην αφήσεις την κούραση να γίνει το δικό της! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα σανδάλια και μια από τα ίδια για τη φάση! Φιλιά και καλό μήνα!!
    Καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. teleia τα σανδαλια εγω με αυτα και με αυτα αιματοκριτης 30 σιδηρος 20 και αμπουλες σιδηρος και αυτα τα καλα
    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχαα! Λατρεύω και τα πουά και τους φιόγκους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα καλή μου! Έχουμε καιρό να τα πούμε! Ωραία ανάρτηση! Αν και το πουά δεν είναι το χρώμα μου...ωραίες και οι παντόφλες!χαχαχα...Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή