Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

στεφάνι δίχρωμο...

...σαν χθες μου φαίνεται η υποδοχή του 2013 κι όμως έχουμε ήδη φτάσει στο Φλεβάρη.Εύχομαι να είναι ευχάριστος,εύκολος και δημιουργικός για όλους μας.
Κυριακή απόγευμα και ναι για άλλη μία φορά νιώθω να με κατακλύζει μια γλυκιά μελαγχολία...
Φυσάει λυσσασμένα,ο ουρανός είναι σκοτεινός κι εγώ αρκετά κουρασμένη από τις απαιτήσεις της εβδομάδας που προηγήθηκε.Αρνούμαι να κάνω το οτιδήποτε και λέω να βυθιστώ ακόμη περισσότερο στο καναπέ μου.
Στη σημερινή ανάρτηση θα μοιραστώ μαζί σας άλλο ένα στεφάνι,ελπίζοντας ότι θα σας αρέσει.


Κοριτσίστικα και έντονα χρώματα για εμάς που μας αρέσουν οι αντιθέσεις...
Να είστε καλά,να είναι όμορφη η βδομάδα που ξεκινά...Σας φιλώ!

7 σχόλια:

  1. Πανέμορφο στεφανάκι με ωραία χρώματα Εγώ τα έχω αδυναμία γι'αυτό τα Χριστούγεννα είχα κάνει πάρα πολλά.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και χαρούμενο το στεφάνι!Το μπλέ είναι το αγαπημένο μου χρώμα και ταίριαξε απόλυτα με το ροζ!Μου άρεσαν πολύ και τα υφασμάτινα λουλούδια που έφτιαξες!Μπράβο!Καλό μήνα, καλή ξεκούραση και καλή εβδομάδα!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το στεφανάκι που έφτιαξες!!
    Τα λουλούδια είναι πανέμορφα!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο στεφανάκι πολύ καλοφτιαγμένο, τα χρώματα είναι πολύ όμορφα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Μύρισε" άνοιξη με το στεφάνι σου, Βαλεντίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή