Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

...το ταξίδι συνεχίζεται...

Μετά από αρκετές διαδρομές το ταξιδιάρικο ημερολόγιο κάνει στάση στην Καβάλα! Το πήρα στα χέρια μου με λαχτάρα,κι άρχισα να το ξεφυλλίζω με προσοχή...Μα πόσο όμορφα πράγματα υπάρχουν εδώ μέσα...Χρώματα,σκέψεις,συναισθήματα... Ευχαριστώ την Pink Dreamer που μου έδωσε την ευκαιρία να αποτελέσω μέρος αυτής της τόσο όμορφης παρέας..
Ένα φλιτζάνι καφές, καλή μουσικούλα και είμαι έτοιμη ν'αφήσω το αποτύπωμα μου!


Εξαιτίας του προβλήματος που παρουσιάστηκε στην μπλοκογειτονιά μας και την τρομάρα που πήρα εγώ προσωπικά έχω καιρό να ακούσω νέα σας...Ελπίζω να είστε όλοι εκεί έξω καλά...Να έχετε μια όμορφη βδομάδα!

17 σχόλια:

  1. :) oraia idea! poly omorfo to imerologio!
    elpizo na eisai kala!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ημερολογιο ειναι πολυ ωραια ιδεα...

    καλα ειμαστε νομιζω...χααχαχαχαχα..

    καλη εβδομαδα να εχεις βαλεντινααααααα..

    φιλακιααααααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα Βαλεντίνα... Ναι,μια χαρά επιβιώσαμε από τα "κρύα" αστεία του blogger!!! Υπέροχη ιδέα το ημερολόγιο και το ίδιο πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ξέρω τι είδους ημερολόγιο είναι αυτό αλλά φαίνεται υπέροχο και πολύ ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα καλά για την ώρα και ελπίζω να μην έχουμε ξανά τέτοια προβλήματα... Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το εχω ακουσει το ημερολογιο!με το καλο να το συμπληρωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Fashionable Rose" καλά είμαι...Το προσπαθώ τουλάχιστον...Όμορφη και η ιδέα και το ημερολόγιο,πράγματι...


    "queen in red" καλή βδομάδα και σε σένα φίλη...Χαίρομαι που επιβραβεύεις κι εσύ την ιδέα του ημερολογίου...Φιλιάαααα


    "Tante Kiki" καλή βδομάδα αγαπημένη μου φίλη..."Κρύα";;;Λίγα λες...Σε φιλώ!


    "Magdalene B." είναι ένα μαγικό ημερολόγιο που ταξιδεύει από χέρι σε χέρι...απ'άκρη σε άκρη...Η ιδέα ήταν της pink dreamer...


    "Μοντέρνα Σταχτοπούτα" όλα καλά λοιπόν...Ελπίζω να μην επαναληφθεί...Καλή βδομάδα και σε σένα φίλη!


    "eudokia" σ'ευχαριστώ Ευδοκία μου...Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ημερολογιο.....
    οτι καλυτερο για να ζωντανεψουν και παλι τα παντα μπροστα σου..
    την καλησπερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Έλη" τίποτα καλύτερο από αυτό που περιγράφεις...Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφη ιδέα αυτό το ημερολόγιο!!! Τέλειο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. επιτελους! τι περιπετεια τραβηξε εδω κι ενα μηνα το καημενο το ημερολογακι!!!
    αντε καλες δημιουργιες! σου στελνω μειλ με τα στοιχεια της επομενης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα :) πολύ όμορφο το ημερολόγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "μικρή μεγάλη" καλή βδομάδα και σε σένα...Τέλειο,θα συμφωνήσω μαζί σου...


    "a pink dreamer" κάλλιο αργά παρά ποτέ φίλη...Οκ!


    "Afroditi" την καλημέρα μου!Χαιρόμαστε που σας αρέσει το ημερολογιάκι μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ εγώ στο έστειλα!!!!Sorry και για την καθυστέρηση!!!Εύχομαι να έχεις έμπνευση γιατί εγώ είχα στερέψει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ααααχχχχ....το χρυσούλι μου...πάχυνε από τότε που έχω να το δω...όταν το νταχτίριζα εγώ ήταν αδυνατούλι...
    τώρα βλέπω έγινε τροφαντό κι έχει και δαντελίτσες...
    σκάστου ένα φιλάκι και πες του πως μου έλειψε...-:))

    υ.γ. συγχαρητήρια για το βραβείο σου στα top blogs...πάντα τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Nemecis" εσύ ήσουν η αποστολέας?Ούτε που το φανταζόμουν...Μια χαρά τα πήγες...Η αλήθεια είναι πως έχεις ένα σωρό πράγματα στο μυαλό σου και μόλις φτάσει ψάχνεσαι...


    "SpIrToKoYto" ακριβώς έτσι...Και τροφαντό και με δαντελίτσες...Έχουν κάνει θαύματα τα κορίτσια...Όχι μόνο ένα,αλλά πολλά φιλάκια εκ μέρος σου.
    Σ'ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή