Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

σκουλαρίκια για "μαμάδες"...!

                                                                                      
    
                                                                                     
                                                                                    
                                                                                 
                                                                              

                                                                           
            

...για όλες εκείνες τις κυρίες που ξεχώρισαν την δουλειά μου και μου ζήτησαν κάτι πιο λιτό και σοβαρό... Κάτι πιο "μαμαδίστικο"!


16 σχόλια:

  1. Πανέμορφα!μπράβο Βαλεντίνα!Ειδικά τα δύο πρώτα μου άρεσαν πάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Βαλεντίνα, αλλά μόνο για μαμάδες είναι αυτά τα υπέροχα σκουλαρίκι; Δηλαδή, εγώ που είμαι θεία, μπορώ όταν έρθω στην Καβάλα να αγοράσω ή απαγορεύεται;(δεν κάνω πλάκα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Magdalene B." Καλησπέρα...Σ'ευχαριστώ πολύ...Κι εμένα μου αρέσει το πρώτο.Ίσως μάλιστα και περισσότερο απ'όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Tante Kiki" την καλησπέρα μου!Προορίζονται και για θείες...Αμέ!Θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω κι από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραία τα σκουλαρίκια σου...Μπράβο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Marianna" να είσαι καλά...Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,και σήμερα και πάντα!Είσαι πιστή φίλη και μου αρέσει!Καληνύχτα...


    "ΝΑΝΤΙΑ" χαίρομαι που σου αρέσουν όλα...Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Ευα Ζ. ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...Καλή βδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Fashionable Rose" χαίρομαι που σου αρέσουν τα σκουλαρίκια μου...Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Εύη" καλησπέρα!Καλλυντικά ακούω,όμορφες τιμές ακούω...Οπότε να με περιμένεις...Θα χαρώ να τα λέμε...Όλα τα παραπάνω ζευγάρια κοστίζουν 7 Ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια σκουλαρίκια!! Μπράβο! Υπέροχο γούστο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Μοντέρνα Σταχτοπούτα" χαίρομαι που σε ξαναβλέπω...Ευχαριστώ για το σχολιάκι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή